Wij helpen graag

Onderstaand vind je antwoorden op onze meest gestelde vragen.

Wat zijn de verzendkosten?

België:
Boven €100 = GRATIS
Onder €100 = €4,95

Nederland:
Boven €150 = GRATIS
Onder €150 = €6,95

Afhaling in op één van onze verkooppunten = GRATIS
Retourneren binnen 14 dagen op één van onze verkooppunten = GRATIS
Bekijk hier onze verkooppunten.

Wat is de leveringstermijn?

We trachten snel te handelen. Bestellingen die voor 16u worden geplaatst, worden dezelfde werkdag nog verzonden. Je kan verwachten dat je bestelling binnen de 48 uur zal geleverd worden in België en Nederland.

Opgelet: een bestelling geplaatst tijdens het weekend wordt pas op maandag verzonden.

Tijdens drukke periodes zoals de eindejaarsperiode kunnen leveringstermijnen langer duren.

Hoe word mijn bestelling geleverd?

Je bestelling zal worden verzonden via B-post op een adres naar keuze: aan huis, op kantoor.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Absoluut! Nadat je een bevestiging van je order hebt ontvangen zal je een e-mail ontvangen met daarin een tracking code om je pakket te kunnen volgen. Hierna word je doorgelinkt naar B-post waar je al de nodige info terugvindt.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Jazeker! Tijdens het afrekenen in onze webshop kan je kiezen voor de optie afhaling. Je wordt via e-mail op de hoogte gebracht wanneer je uw bestelling kan komen afhalen.

Afhaling in op één van onze verkooppunten = GRATIS
Retourneren binnen 14 dagen op één van onze verkooppunten = GRATIS
Bekijk hier onze verkooppunten.

Foute levering?

Als je een probleem vaststelt aan uw bestelling, contacteer dan binnen de 7 dagen na ontvangst ons via [email protected] of telefonisch via +32(0)498/07 46 40 met vermelding van uw ordernummer en het probleem.

Nochtans doen we er alles aan om alle zendingen correct te laten verlopen, toch kan het wel eens mislopen. Als je een product ontvangt dat niet overeenkomt met wat je besteld hebt, kan je dit terugsturen volgens de normale retourprocedure. Zodra wij het teruggestuurde product in goede staat ontvangen, storten wij het totaal betaalde bedrag (incl. verzendingskosten) terug of bezorgen wij je alsnog het juiste product, indien dit nog in voorraad is.

Er ontbreekt iets bij mijn bestelling

Contacteer dan binnen de 7 dagen na ontvangst ons via [email protected] of telefonisch via +32(0)498/07 46 40 met vermelding van uw ordernummer en het probleem. We helpen u graag verder.

Wat als er niemand thuis is?

Geen probleem. Indien je niet thuis bent op het moment van levering, zal Bpost een briefje achterlaten. Met dit bewijs kan je uw levering volgens de instructies van Bpost afhalen in het postkantoor of afhaalpunt.

Bestelling nog steeds niet ontvangen?

Kijk nogmaals in uw brievenbus voor een briefje van Bpost.
Als er een feestdag of weekend tussen uw bestelling en levering zit, kan de levering een dag langer duren.

Als de verwachte leveringstijd verstreken is , contacteer ons via [email protected] of telefonisch via +32(0)498/07.46.40 met vermelding van uw ordernummer en het probleem. We helpen u graag verder.

Betalingsmogelijkheden

Er zijn verschillende manieren om te betalen. Wij ondersteunen veilige betaling via: Bancontact, kredietkaarten, Apple Pay, SEPA bankoverschrijving en IDEAL.

Meteen na de betaling ontvangt u een bevestiging.

Wat als mijn betaling geweigerd wordt?

Afhankelijk van de betaalmethode die je gekozen hebt, krijg je ook een reden voor de weigering. Verbuecken kan hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden.
Je kan vervolgens contact opnemen met je bank of een andere betaalmethode kiezen.

Zijn mijn betalingen beveiligd?

Onze website is volledig beveiligd via SSL. Betalingen worden door Mollie verwerkt. Zij zijn Europa’s meest gekozen partner voor betalingsverwerking van e-commerce. Verbuecken heeft geen toegang tot uw bankkaartgegevens. Hierover word niets opgeslagen.

Prijs webshop en winkel

Wij hanteren overal dezelfde prijzen. Zowel online, in onze winkel als op onze openbare markten.

Kan ik een factuur ontvangen voor mijn bedrijf

Bij elke aankoop heb je de mogelijkheid een factuur aan te vragen.
Indien je dit wenst vink je het vakje ‘factuur’ aan bij het invullen van je gegevens.

Retourneren tijdens CORONA

Je mag je bestelling GRATIS komen retourneren als onze winkel terug opengaat. Hou je bestelling zolang bij tot we terug open mogen gaan.

Je kan ook kiezen om te retourneren via Bpost. Verzendkosten zijn dan voor uzelf. Voor meer info, bekijk vraag ‘Retourneren via Bpost’.

Zullen in geen geval teruggenomen worden

  • Gedragen artikelen of gewassen artikelen
  • Artikelen zonder oorspronkelijke verpakking
  • Artikelen waarvan toebehoren ontbreken
  • Cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd

We storten het door u betaalde bedrag zo snel mogelijk terug als we uw retour ontvangen hebben. Het product dat je terugbrengt moet voldoen aan alle voorwaarden. (in nieuwe staat, originele verpakking, niet gedragen of gewassen …) Enkel dan wordt het werkelijk betaalde bedrag terugbetaald.

Retourneren in de winkel

Binnen 14 dagen na levering, kan je uw bestelling gratis retourneren in onze winkel met vermelding van uw ordernummer. Tijdens de eerste 14 dagen na onze levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de producten en de verpakking. Je mag deze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Goederen mogen gepast worden, maar mogen niet gebruikt zijn. Als je de goederen teruggeeft, moet dit gebeuren met de originele verpakking. Tevens met alle geleverde toebehoren in originele staat.

Zullen in geen geval teruggenomen worden

  • Gedragen artikelen of gewassen artikelen
  • Artikelen zonder oorspronkelijke verpakking
  • Artikelen waarvan toebehoren ontbreken
  • Cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd

We storten het door u betaalde bedrag zo snel mogelijk terug als we uw retour ontvangen hebben. Het product dat je terugbrengt moet voldoen aan alle voorwaarden. (in nieuwe staat, originele verpakking, niet gedragen of gewassen …) Enkel dan wordt het werkelijk betaalde bedrag terugbetaald.

Retourneren via Bpost

Binnen 14 dagen na levering, kan je uw bestelling terugsturen via Bpost. Stuur eerst een mail naar [email protected] om je retour aan te kondigen met vermelding van uw ordernummer.  Hierna verzend je je bestelling naar Verbuecken, Aarschotseweg 9, 2200 HERENTALS.
Bij het terugsturen via post is de klant zelf volledig verantwoordelijk voor de verzendingskosten. Enkel producten aangekocht in de webshop mogen retour verzonden worden.
Tijdens de eerste 14 dagen na onze levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de producten en de verpakking. Je mag deze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Goederen mogen gepast worden, maar mogen niet gebruikt zijn. Als je de goederen teruggeeft, moet dit gebeuren met de originele verpakking. Tevens met alle geleverde toebehoren in originele staat.

Zullen in geen geval teruggenomen worden

  • Gedragen artikelen of gewassen artikelen
  • Artikelen zonder oorspronkelijke verpakking
  • Artikelen waarvan toebehoren ontbreken
  • Cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd

We storten het door u betaalde bedrag zo snel mogelijk terug als we uw retour ontvangen hebben. Het product dat je terugstuurt moet voldoen aan alle voorwaarden. (in nieuwe staat, originele verpakking, niet gedragen of gewassen …) Enkel dan wordt het werkelijk betaalde bedrag terugbetaald.

Retourkosten

Bij het terugzenden van een product liggen de gehele verzendkosten bij de klant zelf.
Je mag ook altijd komen in onze winkel. Dan is dit volledig gratis.

Hoeveel tijd heb ik om een artikel te retourneren?

14 kalenderdagen, te rekenen vanaf de dag die volgt op de levering van je bestelling.

Kan ik een cadeaubon retourneren?

Cadeaubonnen kunnen niet geretourneerd of geruild worden voor contant geld of andere vormen van betaling, ook niet gedeeltelijk.

Krijg ik mijn geld terug bij een retour

We storten het door u betaalde bedrag zo snel mogelijk terug als we uw retour ontvangen hebben. Je retour moet voldoen aan alle voorwaarden. (in nieuwe staat, originele verpakking, niet gedragen of gewassen …)
Enkel dan word het werkelijk betaalde bedrag terugbetaald.

Nog vragen?

Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen?

Contacteer ons